Friday, 7 March 2014

Hello!

Hii,

Ik heb echt al een aardig tijdje niet op Blogspot gezeten :(
Angela begon weer met bloggen en toen dacht ik: waarom niet? Ik heb toch al een account en zit echt bijna nooit op Facebook.
Dit wordt denk ik gewoon een blog met dingen die ik leuk vind, en dingen waarvan ik denk dat ik ze moet delen :p

Dat was het wel denk ik.. :)

Ik zit nu op school in de aula, helemaal loner, omdat ik geen andere mensen kon vinden.. -.-Ik heb verder niet veel te doen, dus dacht ik: Laat ik weer eens iets posten op Blogspot :)

Ik heb een nieuwe blog aangemaakt, omdat ik de link van mijn oude blog (My LiFe) niet leuk meer vond.. Ik ben nogal veranderd in de dingen die ik leuk vind, en waar ik over praat :)

Xx
Marit

2 comments:

  1. Ohja hadikmaardriehanden.blogspot.com haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa en ik vind 3 handen nog steeds makkelijker :p

      Delete