Thursday, 22 May 2014

:0 #2

Heyy,

Okay, dit vind ik nu al moeilijk.. 0.0 Vanavond paardgereden, en nu is het half 11 en ben ik dit nog aan het schrijven.. Ik vind wel dat ik dit zo lang mogelijk vol moet houden en niet moet denken: dat doe ik morgen wel.. Ik moet echt leren te doen wat ik mezelf voorneem.

Vandaag viel informatica uit, dus was ik al om 12:15 uit! Ik had zin om te zwemmen, dus wappte ik Naomi, omdat ik daar nog een keer mee zou gaan zwemmen, en zij heeft toch al vakantie -.- Ze heeft net examen gedaan..

Maar m'n moeder wilde ook even naar de stad, dus ging ik eerst met m'n moeder mee :)
We gingen naar de V&D, Topic Fashion en Scapino. Bij de V&D heb ik een shirt jurk aangepast, een gewoon jurkje en een maxi-dress. Ik wilde al heel lang een maxi-dress, maar de meeste die ik aan had, stonden mij niet. Maar deze wel!! Hij is alleen een beetje te lang :$ Ik ben namelijk niet zo groot, 1,68 m.
Dit is m!! :D

Daarna ben ik snel naar huis gefietst, en toen meteen naar het zwembad. Het was een beetje koud, maar dat had ik al verwacht want ik ben al een stuk of 10 keer geweest :) Lars en ik proberen iedere dag te zwemmen vanaf dat het zwembad open gaat :)

Maar door al die leuke dingen, was ik mijn huiswerk een beetje vergeten.. Ik heb al de hele week bijna geen huiswerk, en natuurlijk op de dag dat ik wel veel huiswerk heb, ga ik leuke dingen doen. :p Dus ik in een half uurtje m'n huiswerk afgeraffeld en toen snel eten en naar de manege :) 

We aten een broodje Lars, zoals wij dat noemen ^.^ Een bolletje, met een hamburger, cheddar cheese, ui, ketchup, mayonaise, ei en sla  <3 Nomnom :p

Er zijn nog een paar dingen die wij anders noemen dan andere mensen, een Gebakken Drakenkont bijvoorbeeld :P Dat is een broodje met een geklutst ei met kaas en ketchup <3

À demain!! :p

No comments:

Post a Comment