Wednesday, 21 May 2014

Heyy #1

Okay..

Poging 3 tot een blog :p

Mijn eerste blog was My LiFe, en die is op een gegeven moment overleden. Ik heb zo'n gevoel dat dat ongeveer kwam door school en mijn obsession met One Direction.
Toen heb ik deze blog aangemaakt, in een tussenuur op school, omdat ik loner was :p

En toen vond ik een paar dagen terug deze blog Pieces of a girls life, die ik wel heel cool vond, geen idee waarom. Op die blog stond een lijst met dingen die je 365 dagen kan doen, waaronder iedere dag iets op je blog posten. Je raadt het al: dat ga ik proberen!! Het hoeft niet perse iedere dag, als je een dag mist, ofzo, dan ga je gewoon weer verder. Ik denk dat ik sowieso 2 weken uit de zomervakantie oversla, omdat ik dan op vakantie ben en dan eigenlijk niets met wifi/internet doe.. Ik ga naar Italië op vakantie, dus moooi weer!! Hopelijk..

Dit is dus dag nummer 1, nog 364 dagen te gaan :p

Ik ga proberen hier gewoon dingen te plaatsen die ik leuk vind en niet te denken aan wat andere mensen (die mij kennen) daar wel niet over zouden denken. :D

Mijn intresses zijn nogal veranderd sinds My LiFe, dus daaraan moet je me niet vastknopen (?) :p

Ik ben eigenlijk niet-echt meer een fan van One Direction, ik denk omdat ik ouder ben geworden, ik niet meer obsessed wilde zijn met iets waar kinderen uit groep 8 ook helemaal (op hun manier) obsessed mee zijn. Toch is het nu wel een beetje raar dat ik nu kaartjes heb voor One Direction in de Amsterdam ArenA :) Niet dat ik dat erg vind of zo :P

Ik ga verder niet vertellen wat ik nog meer ga doen tot het einde van dit schooljaar, wat vanaf nu nogal veel is :) Ik heb elk weekend wel iets te doen :D

Ik heb vandaag mijn bestelling van miniinthebox.com gekregen! Moest er wel lang op wachten maar het is het waard! ^.^

Een mobielhoesje met een wereldkaart :p 

 Een ketting met een schildpad :D Ik heb schildpadden tot mijn favoriete dier gedoopt ^.^

Een oorbel van een kat die door je oor springt :p Het is niet heel goed te zien hier, maar ik vind het echt heel stoer! :D

 Een ketting met veertjes :) Ik wilde al heel lang zo'n ketting, omdat ik de bohemian/indie stijl erg koel vind, ik ben de laatste tijd nogal aan het zoeken naar een stijl die bij mij past :)

En 7 ringen!! Ik weet dat mijn vingers er hier nogal misvormd uitzien, en dat komt door de ringen, maar ik moet gewoon nog even uitzoeken hoe en waar ik ze het beste om mijn vingers kan doen :) Ik zat net al 2x vast :p
Ik vind ringen echt koel omdat als je van de winter een sweater aan heb, met ringen en een ketting, je er toch meisje uitziet :)

Zo dat was mijn post voor vandaag, mijn eerste post in een rij van als het goed is ongeveer 365 posts :D

Tot morgen!! :p

Xx Marit 

2 comments:

  1. Omg ik vind die hippie/indie stijl ook leuk! En ik wil dus ook al heel lang een ketting met veertjes :D

    ReplyDelete