Friday, 23 May 2014

Turtle Dayy #3

Heyy,

Vandaag is het Turtle Day!! ^.^

En het is vrijdag!! :D

Op school gingen Lianne, Marije en Larissa kipnuggets halen bij de mac, en Anne, Micky en Annemieke vroegen of ze kipnuggets mee wilden nemen. Dat deden ze! En ik mocht van Anne en Micky een kipnugget <3 Dus toen had ik 2 kipnuggets op school :d

Onderweg naar huis (ik moet heeeel lang fietsen *10 minuten*) kwam ik dit tegen:


Ik dacht echt wtf, wat is dit :o
Je kan gewoon niet bij de bankjes komen. Later liet m'n vader zien dat in de krant stond dat het tegen vandalen is, dat die er niet bijkunnen. In het hele parkje staan geen bankjes, omdat ze anders gesloopt worden. Is toch eigenlijk wel erg.. :c

Ik wil van de zomer wel een keer naar de bankjes zwemmen/varen, en er dan een foto op maken :)
Misschien kunnen we een afscheidsfoto op de bankjes maken ofzo *hint hint*

Zometeen cake pops maken met Lars :D

Tot morgen!!

1 comment:

  1. *tot volgende week misschien

    xd het lukt je echt niet hé? haha xx

    ReplyDelete