Friday, 30 May 2014

Verjaardag Angela :) #4

Heyy,
Vandaag was Angela jarig!! En omdat ze eigenlijk geen verjaardag kon vieren omdat haar moeder in de pioenen zit, dacht ik: we kunnen misschien een mini surpdise party dinges houden :) Dus ik Angela d'r moeder gebeld, om te vragen of het mocht, en het mocht :D
Wij zouden het toetje regelen en Angela d'r moeder de patat :) Eerst wilden we n taart bakken, maar niemand had er echt tijd of ervaring voor.. (hea Anne :p) Maar toen had Anne een supergoed idee, we maken milkshakes ^.^ dus wij n bananen, perzik en vanille milkshake maken :)
Het was allemaal een verrassing voor Angie, dus toen wij aan kwamen rijden, zag ze eerst alleen mij, en later Marije en Anne ook :) toen kon je de Big Smile niet meer van haar gezicht vegen :D
Het was erg gezellig :) we hebben op de trampo selfies gemaakt :p en natuurlijk heel hard gelachen :D

Dit zijn wij, met mega lange rietjes, de milkshake aan t drinken :)

Okaay, dit heb ik zaterdagavond dus geschreven en daarna heb ik eigenlijk geen tijd meer gehad om dit te posten.. 

Xx

No comments:

Post a Comment