Friday, 27 June 2014

Afscheidsfeestje van Anne #17

Heeyy,

Bloggen raakt een beetje achter zo :p Dit is van vorige week zaterdag (21 juni) en het is nu al vrijdag :0

Zaterdag moest ik eerst werken, ik werk op de manege. Ik ging samen met een vriendin van mij twee paarden buiten zetten. Naast het deel waar wij overheen moesten stonden twee kalfjes. Het paard wat ik vast had, Valentino, vind veel dingen spannend en ook die kalfjes. Hij was zo op die kalfjes aan het letten, dat hij niet op Jarno, zijn vriendje, lette. Toen Jarno opeens het hoekje om was, begon hij te rennen. Ik erachteraan, omdat je een paard nou eenmaal niet zomaar de weg op laat rennen. Maar we moesten door met z'n tweeën door een best smal deurtje, wat normaal wel gaat, maar niet met een galopperend paard. Toen we dus met z'n tweeën door dat deurtje gingen, had ik zoiets van Doeii. Dus liet ik hem los, omdat ik hem toch niet meer vast kon houden. Doordat ik waarschijnlijk tegen de zijkant van het deurtje aangelopen ben en ik heb losliet, maar nog wel vaart had, draaide ik om en viel ik bijna recht achterover en klapte ik met mijn hoofd hard op de stenen grond. Ik probeerde hem nog omhoog te houden, en daarvan hebben mijn nekspieren echt een klap gekregen. Daardoor is waarschijnlijk mijn hoofd wel beschermd geweest, omdat ik nu alleen een bult had en een beetje hoofdpijn, geen hersenschudding ofzo. Tenminste dat denk ik.. Maar het gaat nu wel beter met mijn hoofd :) Ik heb nu alleen wel een vette blaar op mijn ringvinger zitten, van het touw, en een blauwe plek op de plek waar ik waarschijnlijk tegen de zijkant van het hekje ben gelopen. In de blaar zit nu een soort scheurtje, omdat ik m'n vinger gewoon recht doe, terwijl de huid hard is geworden toen ik hem krom had. Maar door die scheur kan nu het wondvocht uit de blaar gewoon weglopen :) Ik ben ook wel een beetje raar, want ik vind het echt leuk en grappig om dat vocht eruit te duwen, maar dat doe ik maar niet meer, omdat ze zeggen dat dat niet goed is :$

En die zaterdagavond gaf Anne haar afscheidsfeestje, omdat ze 10 maanden naar Amerika een High school year gaat doen. Het was ook nog voor een deel van haar verjaardag, dus hadden we allemaal een cadeautje geven. Daarna lekker gezeten en gepraat. Daarna nog gejustdanced, toen kreeg ik wel steeds meer hoofdpijn van de val.. Maar doorzetter als ik ben (;p) gewoon doorgaan en niet zeuren!
Toen nog muziek heel hard opgezet en meegeblèrd. Vlak voor we naar huis gingen nog Photograph van Ed Sheeran gedraaid, omdat ik dat wel een liedje voor dat moment vond. Als je niet heel goed naar de tekst luistert, past het echt heel goed.. Anne, Marije en ik zaten halverwege met z'n drieën samen te janken op de bank :'(

Anne's Highschoolyear blog: http://anneshighschoolyear.blogspot.nl

Maar het was wel heel gezellig!!

Xx

No comments:

Post a Comment