Tuesday, 3 June 2014

Brand 2 juni #10

Heyy,
Ik ga niet meer verder met dagen die een week geleden waren herhalen, geen zin in. Ik ga gewoon aan het einde een paar dagen langer door :) Ik wil namelijk nog steeds die challenge volmaken :D
Vandaag gingen Lars, Rianne, Daan en ik zwemmen in de wijzend :) Toen we uit t water kwamen zagen we een hele grote rookwolk, dus wij aankleden en op zoek gegaan naar het iets dat in de fik stond. De halve stad doorgefietst, komen we uiteindelijk bij de autostortplaats, en jahoor, allemaal brandweer en politie. Daar was dus de brand. Wij nog n half uurtje of zo iets staan kijken en daarna (met een omweg) naar huis gefietst. Onderweg zaten we op een gegeven moment in de rookwolk, helemaal grijs en het stonk! En toen we thuis kwamen en ik naar boven ging, stonk het boven ook helemaal, omdat m'n ouders raam open stond, en de rook dus zo naar binnen kon waaien. De zon werd wel vet mooi rood door de rook.. Jammer genoeg had niemand van ons z'n mobiel mee, dus heb ik verder geen foto's, alleen een van de lucht vanaf zolder die waarschijnlijk helemaal onderaan dit bericht komt te staan, omdat ik op m'n mobiel zit en niet helemaal weet hoe t werkt :p
Xx

No comments:

Post a Comment