Friday, 27 June 2014

ONE DIRECTIONNNN #18

Heyy,

Dinsdag (24 Juni) ging ik naar One Direction!!!!!!! Met Anne, Angela, Marije, Rianne, haar moeder, mijn moeder en ik  :)

Ik dacht echt dat er heel veel kleine kinderen zouden zijn, maar dat viel reuze mee! Ik dacht ook dat we echt een bagger plek hadden. Ik was heel erg chagrijnig toen ik zag dat het helemaal aan de andere kant van het stadion was.. Maar het was veel minder groot dan ik dacht, dus viel het hartstikke mee. En doordat ik naar Pinkpop ben geweest, weet ik dat ik eigenlijk gewoon niet groot genoeg ben om staanplaatsen te hebben :p En je werd echt verdrukt. Voordat het voorprogramma (5sos) was begonnen, waren er al een stuk of 10 meiden uit het publiek gehaald, die zich waarschijnlijk niet helemaal goed voelden.
Voordat alles begon, werden er videoclips van andere artiesten dan One Direction afgespeeld en tussendoor kwam iedere keer of de reclame van 'That Moment' (1D's nieuwe parfum) of een foto met een promotie van het nieuwe album van 5 Seconds of Summer. Iedere keer begon weer de hele arena te gillen. Ik stond naast Rianne en Marije en ging lekker hard meegillen samen met Rianne.. Want ja, wat moet je anders doen? ;p

Toen 5sos bezig was (ik ben geen fan van hun en ken ook bijna geen liedjes van ze :$) kwamen de jongens van 1D de zaal via de achterkant binnenlopen. Je zag iedereen die stond zo omdraaien en naar achter rennen. Het was wel jammer dat ze aan de overkant kwamen, anders hadden we ze nog iets groter gezien :( Maar ze liepen even heen tot halverwege en toen weer terug. Eigenlijk vond ik het wel lullig voor 5sos, want die waren nog aan het spelen en opeens is dan je publiek weg. Na het voorprogramma, kwamen er weer allemaal videoclips. Het duurde nog een uur totdat One Direction eindelijk kwam. Het gegil werd alleen maar harder :o Ik dacht dat het wel op z'n hardst geweest was, maar het kon nog harder.

Een paar filmpjes van het concert:
(Die ik niet gemaakt heb, omdat mijn mobiel vol is.. -.-)

De HELE arena deed mee met de Macarena, zonder dat er ook maar iemand op het podium stond :p



Don't forget where you belong :)

Hihi een panorama van voor het allemaal begon :)

En ook van voor alles begon  

Een selfie van Rianne en ik, waarvan ik me niet meer kan herinneren die genomen te hebben :p 

 Toen we aan het wachten waren, maakte een moeder van iemand die ik ken een foto van ons, zonder eerst te beseffen dat wij er op stonden :p

Wij allemaal aan het wachten op het voorprogramma :)

Tijdens Don't Forget where you belong moest ik echt bijna meteen denken aan Anne, omdat die een jaar weggaat.. Anne moest ook huilen.. Ik gelukkig niet :) We hebben heel veel meegezongen en met onze mobiel in de lucht gezwaaid, met de flitser aan :) 
Tijdens C'mon C'mon en Rock me stonden wij met z'n 7en op een rijtje te dansen :p


Dat dansje ^ :p

Ik heb trouwens helemaal niets gezien van dat Harry iets in zijn gezicht gegooid kreeg.. Eigenlijk vind ik dat best grappig :$
Hier is een gif ervan, op mijn tumblr

Dat is alles wat ik me eigenlijk nog kan herinneren :$ Ik ben echt de helft al vergeten..

Ohja tijdens Harry's solo in WMYB, wilde Liam volgens mij weer Harry's broek naar beneden trekken, maar Louis trok zijn hand weg en Harry hield zijn broek vast :p Dat vond ik echt grappig :p
En ohja, ze zeiden iedere keer dat wij het luidste publiek ooit waren.. Aan de ene kant geloofde ik het echt niet, ze zullen dat bij ieder concert wel zeggen.. Maar toen zag ik deze tweet van Niall:


En nu denk ik dat het wel waar is :D

Dit alles eindigde met Best Song Ever :) Het was echt super leuk :)

Het voelt nu trouwens wel raar.. Ik heb echt het gevoel dat het One Direction-fandom hoofdstuk in mijn levensverhaal is beëindigd, om het maar op een poëtische manier te zeggen.. Ik vind het echt heel jammer.. Maar ik vind ze gewoon minder leuk en er zijn zat andere dingen waar je fan van kan zijn en wat gewoon leuk is..

Love One Direction for the last time..

Xx

No comments:

Post a Comment