Monday, 30 June 2014

Paardrijden :p #20

Hey

Die paarden moeten mij wel hebben joh.. Gisteravond reed ik mee, omdat ik 2 lessen mis. Ik mocht op Forever, een mega groot en jong paard, en in de stal was ie al een beetje moeilijk aan t doen.. maar ik gwn naar de bak en opstappen. Draai ik een rondje om in de hoefslag (langs de muur) te komen, hoor ik achter me een deur dicht slaan en springt Forever weg. Bokt ie n keer (met zn achterbenen omhoog) en ik kon blijven zitten, dus ik denk okay mooi. Komen er nog 3 bokken achteraan! Bij de eerste bok viel ik  voorover, en niet recht op zn hals, nee gewoon scheef er al half naast :p en toen nog 2, hij probeerde mij er gewoon af te gooien. Dan komt opeens zn hoofd tegen mijn hoofd aan, onder mn oog en toen dacht ik doeii ik ga! Dus toen zat ik al weer op de grond..

Avontuur van gister. Nu heb ik een blauw dik oog en een dikke bil met een bloeduitstorting..

Xx

No comments:

Post a Comment