Sunday, 1 June 2014

Parijsreis dag 2 #6

En we gaan weer verder :)

De volgende dag 's ochtends naar de Sacre Coeur gegaan, boven op een berg. De rest van de groep ging met een stom liftje naar boven, maar ik had geen zin om te wachten, dus ik ben naar boven gelopen via de trap :) Toen ik boven was, kwam ik er pas achter dat ik de treden was vergeten te tellen :c Maarja :)
De Sacre Coeur was heel mooi, alleen is het voor mij gewoon kerk in, rondje, kerk uit ;p

Na de kerk in geweest te zijn, kregen we even de tijd om te shoppen. Het regende soms een klein beetje, dus gingen Anne en ik souvenirwinkeltje in - souvenirwinkeltje uit. Na 3 winkeltjes waren we daar ook wel klaar mee. Dus toen maar een fotoshoot gehouden met de Sacre Coeur :p

Dit is de achterkant :p En ik :)

Daarna naar zo'n groot winkelcentrum geweest, en half verdwaald :p En een zwarte skater skirt met roze bloemetjes gekocht bij de H&M, want tja, je bent in Frankrijk, dus ga je naar de H&M, want die heb je in Nederland niet..
 Er was een hele koele gang, met aan de ene kan licht wat van kleur veranderde en aan de andere kant een spiegel :0

Spiegelselfie :p

Daarna weer naar het hotel, we hadden rijst met groente pretje en kip.  T was ook niet zo lekker, dus zijn we na het eten naar een groenteboertje vlakbij gelopen en hebben we daar kersen gehaald :)


 Anne
En ik :)
Toen foto's gemaakt van onze kamer, voor de mensen thuis :)




Daarna met de metro naar de Eiffeltoren!! :D Met de trap naar de tweede verdieping, en op de terugweg konden we de trap naar beneden niet meer vinden :$ Een heleboel foto's gemaakt, hier een paar :)








 Xx


No comments:

Post a Comment