Saturday, 7 June 2014

Vandaag #13

Heyy,

Okay, het gaat nu best goed met het iedere dag iets posten :)
Ik heb ook een andere challenge aangenomen, geen koekjes, snoepjes of andere zooi eten. Dat gaat niet helemaal zoals gepland. Ik heb 's middags telkens geen zin in fruit en hele erge trek in koekjes.. En laat mijn moeder mij nou iedere dag koekjes mee naar school geven, daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen ;)
Marije doet ook mee en die is veel beter.. Die eet gewoon alleen maar fruit en crackers (want dat mag dan weer wel).
Ik heb wel deze hele week niets meer na het avondeten gegeten, omdat ik hoorde dat je daarvan sneller vetjes krijgt. Niet dat ik heel dik ben ofzo, maar ik zou graag nog 2 kilo lichter willen zijn. Omdat ik niet meer groei in de hoogte, kan ik alleen maar in de breedte groeien en laat ik dat nou net niet willen.

De blog/boek van Carrie is echt verslavend, ik waarschuw! Het helpt echt heel erg met nadenken. Het is een blog over het tienerleven van Carrie en ze geeft allemaal advies over dingen die je wel (of niet) moet doen. Het lijkt eerst als hele lappen tekst, maar dat valt best wel mee. Je lees er zo doorheen, net als dat je haar Youtube filmpjes ook makkelijk kan volgen :) Ik neem echt een voorbeeld aan haar.

Dit heb ik donderdag in een tussenuur geschreven en toen niet gepost :p

Jammerdann

Xx


No comments:

Post a Comment