Friday, 20 June 2014

X #16

Heyy,

VANDAAG IS TOETSWEEK OVER!!! Het ging wel goed :) NU VAKANTIEEEE, bijna tenminste :D

ENNN

VANDAAG KWAM MULTIPLY VAN ED SHEERAN BINNEN!!

Ik bedacht vanmorgen wel dat hij vandaag uitkwam, maar ik dacht dat het dan nog wel een paar dagen zou duren totdat hij zou komen, omdat hij ook nog gesigneerd moest worden :) Maar hij was er vanmiddag al!!
Dat ben ik :)

En vandaag gingen we tussen de toetsen door, want we hadden het eerste uur en het zesde uur een toets, naar het zwembad. Angela en ik lagen om 11 uur al in het water, en Marije en Anne kwamen later. We hebben nog een hele tijd gezwommen en lekker gegeten, croissantjes, kersen, funmix en optimel :) 
En er was een eend, Jessica :p

Vandaag was erg leuk! Na het eten ook nog wezen bootcampen, we mochten tot kwart over 10 zwemmen, maar daar was het een beetje te koud voor. Ik had helemaal blauwe lippen en voelde mijn kleine tenen niet meer.. 

Xx

No comments:

Post a Comment