Wednesday, 4 June 2014

Youtube :) #12

Heyy,

Ik wilde eerst de datum in de titel zetten, toen ik bedacht dat de datum altijd boven of onder de post staat :p dus doe ik dat vanaf nu niet meer.

Vandaag moest ik leren voor Engels, morgen toets -.- Gelukkig heb ik geen moeite met Engels en is het dus alleen woordjes leren en grammatica doorlezen :) Maar, zoals altijd als ik moet leren, werd ik vandaag extreem snel afgeleid :p Nu ook weer door Blogger. Ik heb gewoon geen ziiinn..

Ik werd vanmiddag heel erg afgeleid door youtube.. Even een verhaaltje:

Ik Parijs, op de heenweg, zijn mijn oortjes overleden, dus heb ik ze maar weggegooid. Ik had toen dus geen oortjes meer :( Maar gelukkig mocht ik van Anne met haar meeluisteren. Anne had haar muziek opstaan en opeens *poef* :p kwam er een nummer van 30 seconds to mars. Toen Rita (mijn penvriendin uit Oekraïne) vertelde dat zij fan was van 30stm, heb ik een paar nummers geluisterd en kwam ik tot de conclusie dat ik het geen leuke muziek vond. Maar dat nummer, This is war, op Anne's mobiel vond ik echt heel leuk :D Anne vroeg nog of hij doorgespoeld moest worden, maar ik wilde 30stm nog een kans geven en dat is gelukt!!

Maar nu ben ik dus een beetje verslaafd aan dat nummer.. Iedere keer als ik muziek ga luisteren, wat ik vooral doe als ik moet leren, omdat ik anders afgeleid word, zet ik als eerste This Is War op :) Maar omdat ik hem nog niet gedownload heb, moet dat iedere keer op youtube.
Vandaag begon ik dus met This is war en uiteindelijk heb ik zo veel leuke liedjes voorbij horen komen, dat ik dacht: "Ik ga een blog post doen met een aantal nummers die ik nu leuk vind."
Dus nu komt een hele lijst met nummers die ik leuk vind ^.^ (Er zit waarschijnlijk geen logica in, niet qua volgorde en niet qua genre, ik heb niet-echt een genre wat ik alleen maar luister..)


  • Daniel in the Den - Bastille 
  • Pompeii - Bastille
  • Everything has changed - Ed Sheeran en Taylor Swift
  • This is war - 30 Seconds To Mars
  • Closer to the edge - 30 Seconds To Mars
  • Paradise - Coldplay
  • Rather be - Clean Bandit 
  • Counting Stars - OneRepublic
  • Addicted to you - Avicii
  • Say something - A Great Big World and Christina Aguilera
  • Summertime Sadness - Lana Del Ray
  • Extraordinary - Clean Bandit
  • Hideaway - Kiesza
  • Demons - Imagine Dragons
  • Beating Heart - Ellie Goulding
  • Come on Eileen - Dexy's Midnight Runners
  • Tears of an angel - RyanDan
Tja, dat was het wel zo'n beetje, dat zijn bijna alle nummers die ik vandaag geluisterd heb :)

En ik heb mijn achterstand op Carrie Hope Fletcher (ItWayPastMyBedTime) op youtube weer een beetje ingehaald :) IK KAN EEN ORIGAMI DRAAK VOUWEN :O 

En ik vond haar superkoele tumblr, waarop ze stukjes schrijft die volgend jaar in een boek komen :) http://alliknownow.com

Xx

2 comments:

  1. Marit dit is echt een goed idee!
    Vind je het erg als ik dat liedjes gedoe van je na aap? :p
    xx

    PS: als je nee zegt is het waarschijnlijk al te laat haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, NEE dat mag niet :p

      Tuurlijk mag t :)

      Delete