Saturday, 7 June 2014

Zozo #14

Heyy,

Gister ben ik een beetje vergeten om te bloggen, dus dan vandaag ook maar een blog van gister :)

Gisteravond om half 7 ging ik met Lars (mijn broertje) en mijn nichtje naar het zwembad om te bootcampen. Mijn vader deed vorig jaar al aan bootcampen, maar dat is alleen voor volwassenen. Dit jaar wilde Lars ook wel meedoen, maar dat mocht niet, dus hebben ze een bootcamp voor tieners opgezet :) Dus wij naar het zwembad, een beetje zenuwachtig, maar wel zin in! Komen we daar aan, zijn we maar met z'n drieën.. Mijn nichtje, Amy, was helemaal bang dat ze niet genoeg conditie zou hebben, maar dat viel hartstikke mee :)

We begonnen met drie rondjes om het voetbalveldje, daarna stonden er 8 pionnen en bij elke pion moesten we gaan zitten. Daarna over de pionnen heen springen. Toen ging het allemaal nog wel, een beetje buiten adem, maar verder niet.
Daarna moesten we opdrukken, en buikspier oefeningen, en bilspieroefeningen doen. Je kan echt veel verschillende oefeningen doen joh! :) Ik dacht altijd dat eigenlijk alleen opdrukken en met je hoofd je knieën aanraken mogelijk was, maar je kan ook op de grond gaan liggen en dan gaan fietsen met je benen, of als een bokje gaan zitten en dan 1 been recht naar achter steken en heen en weer bewegen.
Het waren allemaal hele gemene oefeningen. Dat je aan het begin denkt: is dit het nou? Maar na een tijdje begin je je spieren wel te voelen!!

Daarna ook nog zwemmen natuurlijk, want daarvoor ben je in het zwembad :) Dus wij sprongen erin, en het was koud! Maar na een baantje van 50 meter ben je dan al wel weer warm, gelukkig. Bij de startblokken weer buik- en armspier oefeningen gedaan. Weer terug gezwommen en toen eruit geklommen en weer erin gesprongen en dat een stuk of 6 keer. Toen nog 2 baantjes gezwommen. En toen waren we helemaal dood en was de tijd ook al weer om. Nog even in het zwembad aan de kant uitgezakt en daarna snel aangekleed en bij Amy geklootzakt (een kaartspelletje).
Dat is onze nieuwe verslaving met de familie, wij zijn echt ieder moment als we samen zijn aan het kaarten of kolonisten :)

Vandaag mijn nagels eindelijk afgelakt, en super veel spierpijn in mijn buik :o En ze zeggen dat de 2e dag nog erger is, maar dan ga ik naar Pinkpop. :D Dus ik hoop dat het gaat morgen :)


Het lijken nu net sterren, maar het moeten bloemetjes voorstellen :p

Dat was hem weer en morgen naar Pinkpop!!!!!!!! :D

Xx

2 comments: