Wednesday, 23 July 2014

Italy #21

20 juli:
Last one :'(

Vandaag zijn we vertrokken van de camping. Ik had echt nog geen zin om te gaan en kreeg, toen het er echt op aan kwam, tranen in m'n ogen. Dat had ik in TsjechiĆ« ook, 2 jaar geleden. 

Nu staan we in de file ergens in Oostenrijk op een B'weg naar een of andere pas. Het was niet de bedoeling dat we over B'wegen zouden gaan, maar als je een verkeerde afslag neemt en dan niet omdraait.. Tja. Niets aan te doen. 

Er staan Groot Britannianen voor ons ♡_♡

AAAAAAAHHH VOLKSWAGENBUSJE  ♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 
En een super schattige ienimini kever :D

Nog meer stau.. -.-


Ik hoop dat dit een beetje leuk om te lezen was. Eigenlijk denk ik het niet. Maar het is gewoon meer voor mij, dat ik dingen onthoud van de vakantie. Vorig jaar heb ik alles in een soort dagboek bijgehouden, misschien dat ik dat straks thuis ook nog doe. Dan moet ik wel alles sowat weer overschrijven -.-  Ik zie wel.

Xx

No comments:

Post a Comment