Wednesday, 23 July 2014

Italy #23

14 juli:

Vandaag was het niet zo warm, dus waren we van plan om naar een waterval te rijden en daar te gaan zwemmen en een stukje te wandelen. Toen we bij de waterval in de buurt waren, begon het opeens te hozen. Dus wij maar doorgereden met de auto. Toen hield het op met regenen en zag m'n vader een andere waterval, niet zo ver van de weg af. Wij naar beneden geklommen en heel even met onze voeten in de stroming gaan staan.

Zo koud!


Overbelichtheidd






Daarna nog verder omhoog gereden, kwamen we opeens langs een 3 meter hoge sneeuwberg! En omdat wij van plan waren om te gaan zwemmen, een foto gemaakt in onze zwemkleding voor al die sneeuw. :p



Toen nog verder omhoog gereden, waar opeens de weg stopte en we weer helemaal naar beneden moesten rijden.

Lars en ik hebben een soort gewoonte onwikkeld: in iedere tunnel je adem inhouden. En omdat we benieuwd waren hoelang dat eigenlijk is, deed m'n vader de stopwatch aan. Het langste wat ik volgehouden heb is 1 minuut en 7 seconden. 

Ik wil eigenlijk aan het einde van de zomer 50 meter onder water kunnen zwemmen, qua tijd zou ik dat wel moeten redden, maar dat kan ik alleen als ik stil zit.

Nog 1 week :) 

En die challenge lukt nu opeens wel aardig :p

Lolol na het eten gingen we een ijsje halen, staat er dezelfde tent als wij hebben. Dus wij kijken wat er anders is. Op de terugweg weer kijken, zit Eva in de tent :p Ze zit bij mij in de klas, dus nu hebben en Lars en ik een klasgenoot op de camping staan.

Xx

2 comments: