Wednesday, 23 July 2014

Italy #24

12 Juli:

Vandaag was weer een warme dag #lekker :p Vanmorgen weer gaan volleyballen, ik merk wel iets meer verbetering ^.^ Misschien dat ik na de vakantie wel heel goed kan volleyballen :)

Daarna ging een groepje zwemmen in het meer, dus wij mee. Eerst zijn we met Jessi, Sven, Wouter en Jochem naar het eerste strandje (om de fietsboten steiger) gezwommen. Daarna kwamen er nog meer mensen bij (Isabel, Mick, Jasmijn, Rosalie, Elisa en nog een jongen). Lars en ik zaten een beetje aan de buitenkant van het groepje, en toen ging de helft ook nog zwemmen, dus toen zaten we daar met Mick en Isabel. Mick mag Lars niet, dus die hadden een beetje onenigheid, wat ik echt niet leuk vond. Ik kan daar echt niet tegen.

Daarna gingen we met Rosalie, Sven en Wouter naar het 5e strandje zwemmen, wat een pokkeend! Ik denk dat het wel tussen de 1,5 en 2 km was. We hadden geen zin om terug te zwemmen, dus toen maar terug gelopen. :p Al die Italianen raar kijken, zie je opeens 5 mensjes in bikini en zwembroek op blote voeten over de weg lopen. :D

Dat vond ik echt heel leuk :)

Daar is het meer, en de camping :)

Ook was het leuk toen ik met m' n ouders naar de tent liep, langs de caravan van Nederlanders waar in de voortent een best leuke jongen zat. Ik keek hem aan, en hij mij. En er zijn hier best veel Nederlandse kinderen op de camping, van de meeste ken ik hun naam nieteens, maar ik ken er wel een hoop van gezicht. En ik weet zeker dat ik hem nog niet gezien had. Maar toen ik dus langs liep, zei hij hoi :p Zo klinkt het echt heel stom, maar ik vind het leuk, want ik heb niet zo vaak jongens die iets tegen mij zeggen. Eigenlijk alleen op vakantie. Het meerendeel hier van de mensjes die ik aardig vind zijn jongens :$ 

Ohja er zijn hier mensjes uit W'hoof, Medemblik en Oosterblokker! Wouter zit bij Lars en mij op school, maar dat weet hij niet volgens mij. Ik heb nu al zin om hoi tegen hem te zeggen op school :p 

Ik weet eigenlijk niet of dit nou wel zo leuk is om te lezen.. :p whatever, het is gewoon een soort van dagboek en anders vergeet ik de helft van vakantie..

Xx

No comments:

Post a Comment