Wednesday, 23 July 2014

Italy #28

7 juli:

Schijnbaar is 'blafheet' als heel heet westfries :p

Komen we aan op de camping, na lang zoeken, begint het te spetteren! Dus wij even wachten tot de bui over waait. Stopt het, leggen Lars en ik een bodemzeil neer, begint het toch te hozen! De stoelen stonden droog onder een boompje en wij half erbij. Toen werd het weer droger. Wij de tent supersnel opblazen (ja wij hebben een opblaastent), begint het weer te regenen. Dus wij weer omder de boom. Na een tijdje begint de boom te lekken dus ik pak het andere grondzeil en toen zaten we met z'n 4en op half natte stoelen onder een grondzeil :p We konden niet meer in de auto gaan zitten want die zat al vol met slaapzakken. Daarna de tent in lichte regen verder opgezet en Lars en mijn tentje ook. Ik heb echt geen zin om daarin te gaan slapen, maar ik moet het één nachtje proberen, misschien vind ik het wel harstikke leuk. Ik vind het tentje wel leuk voor als ik met vriendinnen op een camping ga staan :) Er horen eigenlijk maar 2 mensen in te slapen, maar ik kan er bijna recht in de breedte in liggen, dus wat mij betreft kunnen er wel 3 of 4 mensen in.
Ons plekje :)

Toen even een rondje gedaan op de camping (kwamen we toch twee bekenden tegen xd) en morgen waarschijnlijk meedoen met volleybal ofzo.. Als het droog is.

Pingpong. Rond de tafel :)
Xx

No comments:

Post a Comment