Wednesday, 23 July 2014

Italy #29

6 juli:

Vandaag zijn we met de auto vertrokken. We reden al bij Amsterdam verkeerd :p

Habbo en Habbo luisteren in de auto in Duitsland, zodat we geen radio hoeven te luisteren.

Er waait warme lucht: Het voelt als poep! Aldus mijn broertje.

Komt er eentje achter! (Woordgrap :p karretje achter de auto)

Het is echt weird om te bedenken dat er hier (in Duitsland bij München) gewoon mensen werken, naar school gaan en dit thuis noemen.


Omg voor het eerst in mijn leven bergen gezien :o Zooo mooi ♡ Echt waar, ik snap niet dat mensen dat normaal vinden.


We reden van de snelweg af, even op een smaller weggetje, zo door een of ander dorpje (ergens in Oostenrijk) en daar zag mn vader een huis met een bord 'zimmer' dus mijn vader vragen of er een kamer vrij was en ja hoor! Ik lig nu in een typisch Oostenrijks huis, in een bed in een kamer met balkon en supermooi uitzicht. En morgen ontbijt en daarna weer verder naar Italië en nog even een fotoshoot houden met het huis :p Want wanneer kom je hier nou weer? In Unterlangkampfen.
Ik heb eigenlijk nergens wifi, dus wordt dit een lange post, van de hele vakantie denk ik.. of misschien als het heel veel wordt doe ik elke dag in een aparte post :) dan heb ik wel sneller 365 posts ;)
 Thihi dit vind ik een coole positie :p
Zoo mooi 

De beloofde photoshoot van de volgende dag :)

Ik wil een Land Rover Devender, een Range Rover, fiat 500 en een volkswagenbusje ♡_♡


Xx

PS. Dit is de eerste post van de vakantie, hij staat bovenaan, zodat je alles gewoon van boven naar beneden kan lezen ;)

2 comments:

  1. Heb je nog nooit eerder bergen gezien?! :o Die hebben ze in Tsjechië en Engeland toch ook..?

    ReplyDelete
  2. Voor zover ik weet heb ik daar alleen heuvels en krijtrotsen gezien..

    ReplyDelete