Wednesday, 23 July 2014

The Fault In Our Stars #30

*Spoilers!!!*
Ik ben 22 juli samen met Anne naar The Fault In Our Stars geweest. Wat een jankfilm!
Voor de pauze liepen de tranen al over mijn wangen. Dat was nog niets vergeten met na de pauze. Toen Augustus in Amsterdam zei dat hij oplichte als een kerstboom bij de MRI scan moest ik huilen en ik heb gehuild tot het einde van de aftiteling.
Op een gegeven moment kon ik niet meer normaal ademen en begon ik te hyperventileren, waar ik niet meer mee kon stoppen. Dus ik zat daar hyperventilerend in de zaal en was volgens mij extreem irritant voor de andere mensen. Ik dacht halverwege: zal ik 5 stoelen opschuiven, dan hebben ze misschien minder last van mij. Maar ik kon het niet vragen, dus ben ik blijven zitten.
Tijdens de aftiteling begon mijn hele lichaam te tintelen alsof ik heel erg aan het trillen was, maar ik trilde niet. Waarschijnlijk had ik zuurstoftekort.
Ik heb me dus heel erg ingeleefd in Hazel :D
Het was wel een mooie film. Hij zette Anne en mij ook heel erg aan het denken over verschillende onderwerpen.
Toen ik thuis was, ging ik samen met Lars buiten slapen! In de achtertuin onder de blote hemel :p
Dat was echt heel leuk! En eigenlijk maar weinig anders dan in een tent.
Xx

1 comment:

  1. Jullie zijn echt gek met dat buiten slapen haha <3

    ReplyDelete