Friday, 15 August 2014

Gisteren ook nog #36

Hey,

Ik vond dat de blog van gister alleen over Anne's afscheid moest gaan. Maar gelukkig heb ik gister nog veel meer gedaan!

Na het uitzwaaien hebben Marije en ik Iris en Angela naar het station gebracht, omdat ze vanaf daar met de bus weer naar huis zouden gaan. 

Daarna heb ik nog heel veel rondjes door de stad gefietst met Marije, om half 9 's ochtends. Al die mensen raar kijken :p

Daarna ging ik weer naar huis en even later met mijn moeder nog een keer naar de stad. Ik wilde eigenlijk donkerblauwe allstars als winter/herfst schoenen, maar de vrouw in de winkel was bezig en mijn maat stond er niet. Dus keken we even rond bij de uitverkoop. Daar stonden super leuke laarsjes! Ik heb ze maar gekocht, omdat ik er anders waarschijnlijk spijt van had gekregen.

Tadaa, mooi zilver is niet lelijk :)

Xx

No comments:

Post a Comment