Thursday, 7 August 2014

Photoshoot #31

Heyy,

Het is nu al weer een tijdje geleden sinds ik iets gepost heb. Ik heb ook al een hele tijd niet op mijn laptop gezeten (Eigenlijk doe ik dat nooit, maar je snapt het wel ;) )

Eergisteren hadden we met z'n 5 afgesproken voor de photoshoot voor Anne die een jaar naar Amerika gaat. Ik had mijn haar gekruld, gewoon omdat ik dat leuk vond. We hadden om 2 uur bij Angela afgesproken, Iris was er al en Marije en ik kwamen keurig op tijd aanfietsen, Anne was iets later. Om 5 uur hadden we een afspraak met de fotografe, maar toen regende het best hard dus hadden we de afspraak verzet naar half 8.

Heerlijke nasi gegeten! Iedereen ging kip vissen, stelletje kippers. Daarna even snel klaargemaakt voor de photoshoot en toen naar het Egboet gefietst. We konden de fotografe eerst niet vinden, maar we wisten dat ze er was, omdat haar auto er stond. Uiteindelijk hebben we haar wel gevonden.

We moesten op een paar verschillende plekken gezellig bij elkaar gaan staan en dan zette zij ons neer dat het er een beetje leuk uitzag. We hebben geen enkele foto gezien, dus hebben we ook geen idee hoe het eruitziet. Ik hoop dat het er niet al te erg geposeerd uitziet, want dat wilde ik juist niet. En Anne en Angela ook niet.

Daarna gingen we snel terug naar Angela om de zwemspullen op te halen en zijn we naar het IJsselmeer gegaan in Wervershoof. Ik was er net vrijdag met Angela geweest, omdat ik graag een keer met Angela wilde zwemmen. :)

Angela en Iris en ik probeerden met z'n drie├źn tegelijk van de brug te springen, maar ik durfde niet :$ Ik was echt 2 seconden te laat. Maar het was wel leuk.
Doordat de zon net onderging, was het echt heel mooi. De lucht was blauw, paars, oranje, eigenlijk net een regenboog. En doordat het water het weerspiegelde, had het water ook een mooie kleur. Marije, Iris en ik probeerden in het 'mooie water' te gaan zwemmen, waardoor we wel een meter of 100 van de kant vandaan waren. Uiteindelijk zijn we wel bij het mooie water gekomen :)

Jammer genoeg had niemand zijn mobiel mee, dus hebben we geen foto's kunnen maken :'(

Daarna afdrogen en rondjes rennen, spekkies en nootjes eten en over nogal rare onderwerpen praten.

Weer snel terug naar Angela en daar de bedden klaargemaakt. Anne ging weer naar huis, omdat ze de volgende dag weer weg moest en liever in haar eigen bed sliep. Daarna in bed gaan liggen en Sex and the City voor de helft gekeken. Ik voelde me heel volwassen, dat we om een uur of 1 de film uit deden, om hem de volgende dag verder te kijken.

Die ochtend lekkere broodjes uit de oven gegeten, Sex and the City afgekeken, leuke film, en daarna nog een paar MTV programma's gekeken. We hadden verder niet zoveel te doen, dus zijn Marije en ik om half 3 of zo weer naar huis gegaan. We waren nog niet eens een kilometer bezig, toen we het allebei best wel koud kregen. En natuurlijk hadden we allebei geen jas mee. Marije had wel een panty, dus die heeft ze aan de zijkant van de weg aan lopen doen en ik fietste verder in mijn handdoek. Dat was heel grappig :)

Het was erg gezellig! Moeten we zeker vaker doen :)

xx

2 comments:

  1. Hahaha echt volwassen hoor als je de film middenin stopt om te gaan slapen :') Maar het was wel echt heel erg gezellig! :D

    ReplyDelete
  2. Hahahaha jullie stijgen echt boven jezelf uit met die film! :p
    Was heel gezellig <3

    ReplyDelete