Sunday, 28 September 2014

Laatste dagje #39

Heyy, 

Gisteren (zaterdag 27 september) was mijn laatste werkdag op de manege. Ik zat even in de kantine, toen Franca me riep. Ze gaf me een extra 'beloning', boven op mijn normale salaris, omdat ze een cadeautje wilde kopen, maar er geen tijd voor had en niets wist. Ik kreeg meteen al tranen in mijn ogen, omdat ik, als ik mijn hart volg, helemaal niet weg wil, en ik het heel lief vond. Dus ik geef een knuffel aan haar en loop naar de stallen, omdat anders iedereen gaat vragen wat er is en dan wordt het alleen maar erger. 
Kom ik terug in de kantine, na even op de gang hebben staan uithuilen en vegen, vraagt een moeder van een meisje wat er aan de hand is, omdat je bij mij heel goed kan zien dat ik gehuild heb. Dus ik begin weer te huilen en lachen, omdat ik niet weet wat er aan de hand is. 
Aan het einde van de dag zat ik even te eten in de kantine, komen de meiden die me altijd helpen binnen, met hun handen op hun rug en zo'n hoofd van 'we hebben iets voor jeee :p'. Ik begin eigenlijk meteen al weer te huilen. Krijg ik van hun een kaart met al de namen van de kinderen van de zaterdag erop. Die hebben ze die dag in elkaar geflanst. Zo lief! En ook nog een doos merci.. Lisanne, Anna-May en Sita begonnen ook te huilen en toen gaven we elkaar een groepsknuffel. De merci lekker uitgedeeld, en toen weer verder gegaan met het gewone werk. Op de terugweg fietste ik een stukje samen met Lisanne en Anna-May. Op het moment dat ik een andere kant op moest, sprongen bij mij de tranen al weer in mijn ogen. 
Lekker op de fiets nog even uitgehuild. 

En toen ik thuis kwam en het vertelde, nog een stuk of 3 keer gehuild. Ik zit nu weer met tranen in mijn ogen.. Maar ja. Ik ben nou eenmaal een huilebalkje. 

De lucht was op de terugweg wel echt heel mooi <3

Zonnestralen <3

Vandaag nog hartstikke leuk geschaatst op de ijsbaan met Annemiek, mijn vader, haar moeder en Lars. In het begin kon ik het echt niet, op noren schaatsen, maar later toch weer wel! Ik ben namelijk gewend aan kunstschaatsen, dan zijn noren wel heel wat anders. Het was de tweede dag dat de ijsbaan open was, maar het was niet eens heel druk. Waarschijnlijk doordat het ook best wel warm was. 

Xx

PS. Gewoon maar 1 smiley :) Ohnee toch 2. 
PPS. En maar 2 keer 2 punten! Het gaat wel beter :) Toch maar 3 :p Ohnee 4.. Kappeeen nouu! 
Doegxx


No comments:

Post a Comment