Thursday, 18 September 2014

Lekker weekje!! #38

Heyy,

Deze week waren 4 VWO en 4 HAVO op werkweek, en heel veel leraren gingen mee, dus veel uitval <3

Dinsdagmiddag was ik om 1 uur al uit, en ging ik daarna met Angela en Marije bij Hanna huiswerk maken (en met Hanna natuurlijk). Ik had Hanna's huis alleen nog maar van buiten gezien, en nu dus voor het eerst van binnen. Het is echt huge, en heel tumblr achtig. Veel witte muren en meubels die allemaal bij elkaar passen in dezelfde kamer. Bij mij thuis past eigenlijk net niets goed bij elkaar qua meubels. Maar daar dus wel! Hanna's kamer is ook echt mega. En ze heeft een super coole (Er stond eerst koele, maar ik weet dat Anne dat irritant vindt dus dan maar zo :p) grote poster van Hermelien en een gebreide deken op haar bed liggen, echt mega stoer. We deden een poging tot huiswerk maken, maar dat is maar half gelukt.
Ohja Angela had ook nog brownies gebakken <3 Zooooo lekker. ^.^

En woensdag had ik maar 1 uur, het 4e uur, Engels, van de supercoolste Engels lerares op school. (ik noem geen namen, want stel je voor dat ze mijn blog vind als ze zichzelf googled :o #meneerNederlands) Dus ging ik maar heen. We hebben alleen een saaie luistertoets gedaan en toen was ik alweer klaar.
's Middags had ik met Marije afgesproken om een Monchou (omg de spellingscontrole zegt mongool :o) taart te bakken. Eigenlijk maken, want Monchou hoeft niet in de oven. Het was heel gezellig, alleen zijn wij echte priekers :p We moesten de slagroom kloppen zonder de suiker, en dan de monchou en de suiker met elkaar kloppen en dan de slagroom erdoorheen. Maar wij hadden de suiker al door de slagroom, dus hebben we toen de monchou er ook maar bijgegooid. Toen zaten er allemaal klontjes monchou in.
Hij moest eigenlijk 6 uur in de koelkast, maar om 5 uur vonden we het wel genoeg en hebben we een stukje geproefd. Hij was erg lekker!! Marije heeft toen de helft mee naar huis genomen. En 's avonds hebben wij, met het gezin, meteen de rest van mijn helft opgegeten.

Allemaal heel gezellig :) Moeten we echt vaker doen, zo afspreken :) Maar niet te vaak, want het moet niet een verplichting of gewoon worden ;)

Xx

4 comments:

  1. stel je voor dat ze je blog vind :') "MeneerNederlands" had mijn blog niet gevonden hoor, zon domme kopieersite had hij gevonden waar een blogpost van mij opstond gekopieerd. dus niet mijn blog :P en dan nog, als "mevrouwEngels" mijn blog vind, vind ik dat niet erg wat zij is awesome haahhhaha xx

    ReplyDelete