Tuesday, 14 October 2014

What's on my phone? #40

Heyy,

Ik wilde al een tijdje zo'n blog doen, omdat ik dit bij een andere blog tegenkwam en ik het een heel stoer idee vond! (Bij deze blog: Pieces of a girls life) En nu omdat het de 40ste post is, vind ik het wel eens tijd :) Daar gaan we :p

About my phone:





Het is een witte Samsung Galaxy S Advance. Ik heb hem sinds ongeveer februari 2013. Eerst was het besturingssysteem Gingerbread (Android 2.3), maar ik heb hem vorig jaar herfst ge├╝pdatet naar Jelly Bean (4.1.2). Er staan nu 10 apps op die ik zelf gedownload heb. Ik weet dat dat niet veel is, maar er kan gewoon niet veel meer op, omdat ik wil voorkomen dat hij echt heel traag wordt. Ik heb net een paar maanden terug alles ervan af gegooid, omdat hij zo vaak vastliep en super traag was. Ik ben niet vergroeid met mijn mobiel, ik kan prima zonder, maar het is wel een leuk speeltje om mee te spelen als je niets te doen hebt.
Mijn mobiel staat sinds een paar maanden alweer op Engels, omdat ik het heel irritant vind als er van die stomme dingen in het Nederlands staan. 'Vind ik leuk' of 'is toegevoegd' bijvoorbeeld, 'like' en 'joined' vind ik veel leuker.

Home:
Mijn home scherm :) 

Music player:
De music player staat er automatisch op. Ik gebruik de basic music player, omdat ik dat leuk vind denk ik. Er staat ook Google Play Music op, maar ik weet niet hoe dat werkt :p

Camera:
De gewone simpele camera.

Snapchat:
Snapchat is een systeem waarmee je foto's kan maken en die daarna naar vrienden kan sturen. Degenen waar je het naar stuurde kan de foto voor maximaal 10 seconden zien. Je kan ook foto's in je verhaal zetten en dan kunnen al je vrienden het zien. Ik gebruik het eigenlijk bijna alleen om gekke foto's naar mijn vriendinnen te sturen :p En om bij andere mensen in hun 'verhaal' te kijken.


Hier stond een collage van een aantal te gekke foto's, die ik uit privacy maar weggehaald heb ;)


Facebook:
Iedereen weet wel wat Facebook is :p Ga ik lekker niet uitleggen. Ik gebruik Facebook niet echt om iets erop te zetten, eigenlijk gebruik ik het bijna helemaal niet, alleen als ik niets te doen heb. Ik kijk dan vooral naar wat andere mensen erop zetten, ook al is dat de laatste tijd ook niet zoveel :(

Tumblr:
Tumblr is een soort blogger, maar dan met vooral plaatjes en hilarische text-posts die je kan rebloggen. Volg mijn blog immarit.tumblr.com!! Het is vooral vaagheid van dingen die op mijn pad komen tijdens het avontuur op Tumblr.

Instagram:
Instagram is een soort Facebook, maar dan kan je er geen tekst op zetten, alleen maar foto's. Je kan verschillende mensen volgen, en Insta zo leuk maken als je zelf wil! Ik heb een tijd alleen maar bloggers en kledingwinkels gevolgd, One Direction pages of mensen die extreem goed kunnen tekenen. De laatste tijd volg ik vooral boeken en verschillende fandom-pages.

Pinterest:
Allemaal foto's van eigenlijk van alles, die je in plaats van rebloggen zoals op Tumblr, kan pinnen. Wat eigenlijk het zelfde is, maar dan heb je verschillende 'borden' en niet maar 1 blog. Op Pinterest is het eigenlijk makkelijker om gewoon random 'rond te lopen' op Pinterest en allemaal leuke dingen te pinnen en bekijken :)

Heel raar, maar ik heb echt soms een soort hype dat ik opeens Pinterest, Tumblr of Instagram leuker vind dan de andere. Nu heb ik dat even met Pinterest op nummer 1, Tumblr op 2 en Insta op 3.

Blogger:
Tuurlijk hoort Blogger hier ook allemaal bij.

What'sApp:
Bijna vergeten :O

Page 2:
Tja. Eigenlijk staat hier alleen als er nog een applicatie aan staat en de zaklamp.

Page 3: 




Mijn ochtend-yoga-schema, die ik welgeteld 1x heb gedaan :p Ik ben echt van plan om het wat vaker te doen, maar als ik naar school ga heb ik er gewoon geen tijd voor.

Page 4:
Dan heb ik een lijst met kleding die ik allemaal nog zou willen hebben :) Ik hou echt van kleding kopen, maar ik moet echt even minder gaan shoppen.. Ik heb al een hele kast vol liggen met kleding die ik allemaal nog aan kan en ook wel doe, maar ik vind een best wel andere kledingstijl leuker dan de kleding die ik al heb. Alleen ben ik niet goed in kleding kopen, omdat 1) ik nooit kleding koop die bij andere kleding die ik al heb past en 2) ik als ik de kleding eenmaal heb, het veel minder leuk vind. (En 3. ja, ik heb Looking for Alaska gelezen en dit overgenomen ^.^ )


There's even more:
Dan komen er ook nog Apps die ik minder gebruik dan de apps op het home scherm. Ik heb een aantal apps verborgen, omdat ik die toch nooit gebruik en irritant vind.

- Aldiko (om boeken op te lezen)
- Be Funky (om plaatjes mee te bewerken)
- Blogger (duhh)
- Buienalarm (de app van Anne die echt werkt! En veel beter is dan buienradar)
- Calculator (Je weet maar nooit)
- Clock (Tja. Vooral voor een alarm, wat ik ook nooit gebruik :p)
- Dropbox (ZOO HANDIG)
- Gallery (foto's)
- Goodreads (Ik hou van de site <3 Het is zo handig, alle boeken zijn erop te vinden. Het is eigenlijk een lijst met alle boeken die je nog wil lezen en al gelezen hebt)
- Internet (wat zou je toch zonder moeten?)
- Maps (wat nou als ik de weg kwijt ben :p)
- Memo (aantekeningen allusss)
- My Files (al mijn bestanden als ik weer eens iets niet kan vinden :p)
- Pinterest ( ^.^)
- Play Store (niet dat ik dat nou zo veel gebruik, omdat er niet veel meer op kan.. :()
- S Planner (Ik heb toch liever een gewone agenda)
- Skype (Eigenlijk geen idee waarom dit op mijn mobiel zit, ik dacht om te skypen met Anne, maar dat is makkelijker op mijn laptop)
- SMS diensten (Hoezo is dit opeens Nederlands? Ik weet ook niet waarom dit erop staat, maar het wil niet weg :p)
- Snapchat (^.^)
- Tumblr (^.^)
- Youtube (Jammer genoeg loopt mijn mobiel heel snel vast als ik youtube gebruik.. :( )
- De Slimste Mens (een spelletje waarbij je tegen andere mensen vragen moet beantwoorden)

Oeps, alles is in het Engels.

TADAA Dat was m! :D Ik hoop dat het een beetje leuk was om te lezen, een goede 40ste post :)

Xx

5 comments:

  1. Hhahahah die collage van snapchat :') Marije en Anne zullen wel blij met je zijn xd xx

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. :D vind je t niet mooi? :) :$ ik heb wel de leukste uitgekozen hoor! Jullie zijn niet heel goed te herkennen :)

      Delete