Wednesday, 21 January 2015

Nounou dat duurde lang

Heyy,

Zozo, dat duurde ook weer een tijdje :p Er is dan ook best veel gebeurd, niet veel bijzonders, maar wel leuk om in een soort samenvatting te zetten :)

Vrijdag 21 november was ik met m'n moeder naar Utrecht, naar de open dag van de Universiteit. We gingen met de trein, en doordat er iemand voor de trein gesprongen was, moesten we nogal omrijden, via Alkmaar naar Amsterdam. Toen had er ook nog iemand in de trein voor ons aan de noodrem getrokken, dus moesten we langzaam rijden, waardoor we uiteindelijk een uur later dan gepland in Utrecht aankwamen. Er kwam gelukkig wel meteen een jongen naar ons toe op het station, om uit te leggen waar we heen moesten, want zo onvoorbereid als wij waren, wisten we helemaal niet waar we heen moesten. Hij zei dat we met de bus moesten gaan en dan op het kerkhof uitstappen (?) Mijn moeder en ik begrepen er niet veel van, alleen dat we met bus 28 moesten. Dus wij kijken of we überhaupt een kaartje konden kopen, omdat we geen OV hebben. Of nou ja, die hadden we niet mee. Gelukkig konden we in de bus gewoon een kaartje kopen en wist de bus-chaffeusse waar we eruit moesten. Toen we uit de bus kwamen, stonden daar ook weer mensen van de Universiteit. Maar wij hadden pas een minicollege om 14 uur en het was pas half 12. Dus ik de open dagen app downloaden via een of andere open wifi, om te kijken waar de informatiemarkt was. Gelukkig waren we wel op het goede punt uitgestapt en hoefden we alleen de weg over te steken. :)
Op de informatie markt waren eigenlijk niet veel studies waar ik geïnteresseerd in ben. Ik heb alleen bij Media en Cultuur, en Communicatie en Informatiewetenschappen gekeken. Toen was het eigenlijk al weer klaar. Maar het was pas 12 uur, dus gingen we maar een broodje eten :) Ik voelde me toen al helemaal student en een beetje hipster :$ Ik had een mega muffin <3 En een kopje thee.
Toen hadden we nog zeeën van tijd, en zijn we dus maar rondjes gaan lopen door Utrecht. Uiteindelijk waren we alsnog erg op tijd, dus toen nog maar een rondje gelopen. Ik zou naar het minicollege gaan, dus wij daar naar binnen. Het was echt ontiegelijk saai.. Hij ging allemaal dingen vertellen die er helemaal niet bij hoorden en hij was maar bezig met voorbeelden geven, terwijl ik het na het 2e voorbeeld wel begreep.. Ik had echt beter naar de informatie presentatie kunnen gaan, want hier had ik alsnog niets aan.. Maar na dat uurtje vervelen, zijn we snel weggelopen, nog langs de dom gelopen en toen maar naar het station gegaan. Lekker weer naar huis.
Het was erg druk in de trein, dus zaten we maar op de trap. Er kwam een vrouw bij ons zitten, ze ging zitten haken, supersnel :o echt gaaf! Ik heb thuis ook meteen mijn breiwerk maar weer opgepakt :)

Ergens dezer tijd hadden we een WO middag op het Copernicus en een HBO middag op Werenfridus. De HBO middag was niet verplicht, maar ik wilde een rondje kijken op Werenfridus, dus ging ik maar heen. Ik weet nu weer waarom ik niet voor OSG, Copernicus of Werenfridus gekozen heb. Ik voel me er niet thuis en er is geen logica, of het is in elkaar gepriekt, of het is zoo leeg dat je niet eens kan zien wat voor vak er gegeven wordt.

EN IK WAS JARIG!! JUAHH nu ben ik 17 :O
Dit jaar moest ik zelf mijn verjaardag regelen. Ik wilde overdag m'n verjaardag voor familie vieren en 's avonds voor mijn vriendinnen. EN IK KREEG MIJN AUTORIJLESSEN :O
Dus bereid je voor op een auto die iedereen voorbij scheurt!!


Nope, ik rijd niet zo hard en kan het ook allemaal niet zo goed.. Maar dat komt hopelijk vanzelf goed :D

Hier heb ik echt lang over gedaan :o Maarja ik heb dan ook niet zo veel vrije tijd door school en werk.. GELDVERDIENENN! ^.^

Xx

2 comments:

  1. NOU JA ZEG INEENS IS MIJN HELE REACTIE VERDWENEN! -.- Opnieuw dan maar :p Kijken of ik het nog weet...

    Ik voel me ook altijd net een student als ik in mijn eentje in de trein zit of door A'dam loop! Best een lekker gevoel, he? :)
    Ik heb er wel zin in! Maar tegelijkertijd is het ook best wel een gek idee dat ik over 2,5 (jij over 1,5 :o) jaar al ga studeren :o
    Ik ben straks trouwens wel echt jullie kleine vriendinnetje die nog op het VWO zit hahaha :') Dan kom ik wel bij jullie op kamers logeren hoor!

    IK WIST HET NOG (nouja voor het grootste gedeelte dan :p)

    LY xx <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. OOH dat is zoo waar :O en een SUPER goed idee! Je bent welkom hoor! :D

      Delete