Monday, 23 March 2015

Lijstjes: Festivals

Heyyy,

Ik ben vorig jaar naar Pinkpop geweest en dat was geweldig! Dus wilde ik dit jaar met mijn vriendinnen naar een festival. Maar doordat Anne in Amerika zit, kunnen we eigenlijk pas na 6 juni naar een festival. En we gaan ook allemaal nog op zomervakantie, dus hebben we niet veel om uit te kiezen. Nu heb ik laatst dus even een paar mogelijke festivals opgezocht, en doordat ik vorige week ziek was (en dus een geldige vrijbrief om niets te posten had) maak ik er nu maar een lijstje van. Er zitten ook uitverkochte festivals tussen, maar daar kunnen we altijd volgend jaar nog heen.

Concert at Sea (Brouwersdam, Zeeland) 26 en 27 juni

22 Fest (Diemen, Noord-Holland) 18 juli


Pukkelpop (Hasselt, Belgiƫ) 20, 21 en 22 augustus


Dauwpop (Hellendoorn, Overijssel) 14 mei



MadNes (Ameland) 3, 4 en 5 juli

Pinkpop (Landgraaf, Limburg) 12, 13 en 14 juni


Indian Summer (Langedijk, Noord-Holland) 5 en 6 juni


Rosrock :p (Rossum, Noord Brabant) ???

Zomerparkfeest (Venlo, Limburg) 20, 21, 22 en 23 augustus (Gratis!)

Tadaa! Tot volgende week ;) xmarit

2 comments:

  1. Concert at sea klinkt leuk! Ik wil ook super graag naar Musicals in Concert dit jaar, maar dat is geen festival :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooh ik ga daar ook nog even voor kijken :p

      Delete