Monday, 2 March 2015

Lijstjes: films

Heyy,

Ik wilde iedere week op maandag iets posten, maar ik heb er nu al moeite mee. Ik kan echt geen tips en trucs bedenken deze week.. Dus ik denk dat ik ook lijstjes maar toevoeg aan mijn blog, omdat ik toch al erg van lijstjes houd!

Films in de bios:
Ik heb al een tijdje heel veel zin om naar de bios te gaan. Nu hoeft dat natuurlijk niet perse, je kan films ook gewoon thuis kijken, maar in de bioscoop is er toch net even meer film gevoel. Ik heb voor mezelf twee lijstjes gemaakt. Een met films die ik eigenlijk nog in de bioscoop wil zien en een met films die ik überhaupt nog wil kijken. 

Bios:


  • Wild 
  • Boy 7 
  • Insurgent
  • Michiel de Ruyter
  • Night at the museum: Secret of the tomb 
  • Gooische vrouwen 2
  • Spongebob 3D sponge op het droge (jaa xd)
  • Into the Woods 
  • Theory of Everything
  • Boyhood
Thuis:
  • Mockingjay part 1 (nog een keer, omdat het kan :p)
  • The Notebook
  • Pitch Perfect (Toch eigenlijk wel erg dat ik die nog nooit gezien heb)
  • Noah 
  • How to train your Dragon 2 
  • The Hobbit (2 en 3 nog)
  • The book thief 
  • The Maze runner
  • Ever After 
  • Step Up (allemaal, ik heb er wel een paar gezien, maar weet niet welke :$)
  • High School Musical (slechte jeugd ik weet..)
  • Toy Story (oeps, wel heel erg dit)

Dit is het wel zo'n beetje, haha. Ik hoop dat er genoeg leuke films tussen staan, die je op leuke ideeën brengen (misschien om naar de bios te gaan :D)! 

Have a nice day! xx

No comments:

Post a Comment