Friday, 10 April 2015

Lijstje: Travel the world ♡

Heyy,

Vandaag (whoops het is al wee donderdag :$) ga ik met kunst naar Amsterdam, en nu in de trein kreeg ik eindelijk een goed idee voor een blog ^^

Steden waar ik naartoe wil:
New York

London (nog een keer ^^)
Parijs (nog een keer ^^)
Madrid
Rome
Florence

Tokio 

San Fransisco
Chicago
Sydney

Landen waar ik nog naartoe wil:
USA
Peru

Chili
Switzerland
Finland
Noorwegen
Zweden
Oekraïne
Australië
Nieuw Zeeland

China
Japan
India 
IJsland

Ierland
Eigenlijk alle landen behalve Nederland, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Italië, België, Tsjechië, Engeland en Schotland. Maar ik zou het ook niet erg vinden om daar nog een keer heen te gaan ^^

Dingen op de wereld die ik nog wil zien:
Chinese muur

Nasca woestijn 

Macchu picchu

Hobbithuizen

Harry Potter world (London en Orlando) 
Noorderlicht


Beetje laat! :p
Don't care ^^xMarit

No comments:

Post a Comment