Thursday, 28 May 2015

Lijstjes: Dingen die ik wel zou willen hebben ^.^

Heyy,

Okay, maandag een beetje vergeten iets te schrijven, maar het is ook best druk met school enzo. Maandag heb ik de Falafel Slider van de Brothers Green gemaakt! :D Het is best apart, maar wel lekkerder dan het lijkt. Tip: Niet te veel pindakaas in de Baba Ganoush ;) 

Dingen die ik wel zou willen hebben:
Vandaag had ik het met Angela over dat Angela altijd veel van die leuke dingen heeft ;) Toen zei ze: 'Moet je opschrijven wat je wel zou willen hebben.' Dus laat ik dan maar gaan doen! En nu niet meteen denken dat ik super hebberig ben, maar dit zijn gewoon dingen die ik graag zou willen hebben en misschien wel nooit heb, maar dat is niet erg :)

E-reader
Aan de ene kant lijken boeken me veel fijner lezen, ik heb het gevoel dat je de hele sfeer van een boek mist als je het op een E-reader leest. Nu is een E-reader ook wel handig voor op vakantie en om de lijst met boeken die je wil lezen door te ploegen. Maar om nou voor alleen in de zomervakantie eigenlijk een E-reader te kopen slaat ook weer helemaal nergens op.. Meh. .


Draadloze koptelefoon
Vooral omdat het handig is, en omdat mijn oortjes nogal snel stuk gaan. Ik verwacht dat dat bij een draadloze koptelefoon minder snel zo is. Maar dan komt weer de vraag hoe vaak ik zo'n ding eigenlijk gebruik. Ik heb nu echt bijna nooit oortjes in, en waarschijnlijk dus ook nooit een koptelefoon op.. Meh. .


Een eigen paard
Het lijkt me zo gaaf om een paard zelf af te richten en helemaal naar mij te laten luisteren. Net als in de film War Horse, dat hij echt naar je toe komt als je fluit. Ik heb geen idee of dat echt kan, maar ik denk het wel.
Forever Young <3

Boekenkamer 
Een kamer vol met boeken, dat zou echt gaaf zijn. En dan wel allemaal leuke boeken en boeken die ik gelezen heb, of nog wil lezen. Dit spreekt het idee van de E-reader wel heel erg tegen bedenk ik me nu :p

MacBook, iMac, iPad, iPod en iPhone
Ik heb al een MacBook (voor school :p) en een iPad (met het gezin), maar m'n MacBook is al weer een beetje verouderd en super traag, en de iPad is meer van mijn broertje dan van mij.. Niet dat ik nu nog niet blij ben met de spullen die ik heb, maar als ik toch al het geld van de wereld had, zou ik heel graag een nieuwe MacBook, iPad en überhaupt een iMac, iPhone en iPod willen :D


Een beker die niet lekt
Dit mag dan misschien een beetje raar klinken, maar ik heb gewoon altijd bekers te pakken die lekken. Ik houd niet zo van uit flesjes drinken, en een beker vind ik gewoon cool, maar elke keer dat ik een beker heb, lekt ie al meteen, of na een paar keer gebruiken.


Goede camera
En dat hoeft niet eens zo'n heel goede te zijn, maar gewoon een met redelijk goede kwaliteit. Ik heb nu een flut camera die van mij (en mijn broertje is), maar ik zou graag een nieuwe willen.


En nu maar snel rijk (of jarig) worden!! :D xMarit

No comments:

Post a Comment